Renovering blok 2, opgang 13

 

Kære beboer

Vinduerne bliver udskiftet i jeres opgang. Mens der arbejdes i din bolig, skal håndværkerne have adgang.

Arbejdet vil ske på følgende dage:

UGE 20
Mandag – Opgang 13 TV i begge lejligheder. Vi skifter vinduer i indgangsfacaden og indgangsdøre. Det er her, vi skifter din nuværende lås ud til en håndværkerlås.
Tirsdag – Opgang 13 TH i begge lejligheder. Vi skifter vinduer i indgangsfacaden og indgangsdøre. Det er her, vi skifter din nuværende lås ud til en håndværkerlås.
Onsdag – Opgang 13 TV i begge lejligheder. Vi skifter vinduerne i have/gårdfacaden.
Torsdag – Opgang 13 TH i begge lejligheder. Vi skifter vinduerne i have/gårdfacaden.

 

For at kunne montere de nye vinduer, har vi brug for at få adgang til din bolig. Vi har brug for, at I rydder områderne foran vinduerne, så håndværkerne kan udføre deres arbejde (se tegning). Den samme dag som vinduerne bliver fjernet i din lejlighed, bliver de også monteret, og fugerne stoppes med isolering, så der ikke er for meget træk. Der vil dog kunne mærkes noget træk, da vinduerne stadigvæk ikke er fuget.

Mens vi udskifter vinduer, er der en række arbejdsopgaver, der foregår samme dag:

  • – Vinduet bliver fjernet.
  • – Bundplade i vinduet bliver fjernet og tildannet, monteres igen sidst på dagen.
  • – Døren til lejligheden bliver fjernet og med den kommer ringeklokken, da de hænger sammen i fugen.
  • – Badeværelses lysning fjernes til tilpasning og genmonteret.
  • – Vinduer og dør bliver monteret. Håndværkslåse bliver monteret i den nye dør.
  • – Udstopning med isolering omkring vinduer og dør.

 

Efter vi har udskiftet vinduerne, kommer håndværkerne tilbage for at foretage nogle reparationer. Håndværkerne kommer i løbet af de kommende 2 uger i din bolig og laver følgende:

  • – Udvendig montering af sålbænke.
  • – Udvendig fugning af vinduer og hoveddør.
  • – Indvendige reparation af tapet.
  • – Maling reparation efter vinduesmontage.
  • – Indvendig fugning af vinduer og hoveddør.
  • – Genmontering af ringeklokken og navneskilt.
  • – CASA gennemgang af arbejdet.
  • – Håndværkerne udfører mangler.
  • – Boligforeningens gennemgang af arbejdet.
  • – Udførelse af de sidste mangler.
  • – Udskiftning af låsesystem til jeres egen nøgle lås.

 

Udskiftning af lås

Vi skifter låsene i entrédørene samtidig med, at I får en ny dør.

Den nye lås er med nøglebrik, så håndværkerne kan få adgang til din bolig, den er kun en midlertidig løsning indtil arbejdet er afsluttet og gennemgået af boligselskabet. Derefter får du genmonteret din gamle lås.

Håndværkerne har kun adgang til jeres boliger i tidsrummet kl. 7.00 – 17.00

Jeres nuværende nøgle skal indleveres på CASAs byggepladskontor senest d. 10.05.2022. De kan indleveres i nedenstående tidsrum.

Hvis du ikke er hjemme, når vi udskifter din lås, så husk en nøgle til din postkasse. Vi låser din dør og afleverer nøglebrikkerne i din postkasse.

Ved spørgsmål har vi åbent på kontoret for beboere i disse tidsrum:
Tirsdag og torsdag fra 13:00 til 14:30.

I kan også kontakte os i samme tidsrum pr. telefon på nr: 54 58 47 27.
Ellers send os en mail på braineparken@casa-as.dk. Vi besvarer mails inden for 24 timer.

Venlig hilsen
CASA byggeledelse